Zamówienia: +48 795705892

0 185 755 600 AKUMULATOR 56AH/480A GIGAWATT L-

AKUMULATOR 56AH/480A    GIGAWATT L- - BOSCH 0 185 755 600
Kod towaru:
0 185 755 600
Nazwa towaru:
AKUMULATOR 56AH/480A GIGAWATT L-
Producent:
BOSCH
Cena netto:
162,60 PLN
Cena brutto:
200,00 PLN
Dostępność:
>5
Dokument:
Ilość:
Dodatkowe informacje o produkcie:
WYM.242X175X190
"
Do ceny należy doliczyć kaucję w wysokości 30 zł zwracaną przy oddaniu starego akumulatora.

Akumulatory są sprzedawane wyłącznie z odbiorem osobistym - wysyłka tylko w ilościach paletowych.

NIE WYSYŁAMY AKUMULATORÓW.

""

Gwarancja 2 lata.

Do każdego akumulatora dołączana jest karta gwarancyjna. Posiadamy pełną ofertę akumulatorów Bosch, Kager, Centra, Exide, Maxgear, Sakura, Panasonic, Varta, Voltmaster, 4max.

Jeśli nie jesteś pewny czy zestaw pasuje do Twojego samochodu lubpotrzebujesz innych części – skontaktuj się z nami, pomożemy Cidobrać elementy do każdego samochodu.
""
Zima jest trudnym okresem dla każdego kierowcy i jego samochodu. Nasze auta wymagają przed sezonem zimowym szczególnej uwagi i troski, aby nie sprawić zawodu w najmniej odpowiednim momencie. We właściwym przygotowaniu pojazdudo zimy z pewnością pomoże nowy akumulator BOSCH GIGAWATT.
Bezobsługowe akumulatory BOSCH GIGAWATT wyprodukowane są w technologii wapniowo-wapniowej (Ca-Ca). W tej technologii do stopu ołowiu, z którego wykonane są kratki akumulatora, dodawany jest wapń. Jego domieszka powoduje obniżenie zużycia wody przez akumulator. Dzieje się tak, ponieważ wapń jest w akumulatorze chemicznie nieaktywny, dzięki czemu jego cząsteczki nie wytrącają się i nie tworzą napłycie ujemnej zanieczyszczeń będących przyczyną „parowania” wody z elektrolitu. ""
Dzięki temu kierowca nie potrzebuje sprawdzać i uzupełniać poziom elektrolitu w baterii przez całyokres jej użytkowania.
Zastosowanie wapnia i obniżenie zużycia wody w decydującym stopniu ogranicza również proces samorozładowania, który w akumulatorach tradycyjnych przyspiesza wraz z upływem czasu użytkowania akumulatora. Ta cecha stopu ołowiowo-wapniowego jest szczególnie istotna dlakierowców jeżdżących na krótkich odcinkach oraz użytkowników pojazdów wykorzystywanych sezonowo (w rolnictwie, budownictwie i gospodarce leśnej), samochodów z naczepą turystyczną (karawan) lub w przypadku drugich samochodów w gospodarstwie domowym, które podczas zimy używane są rzadko lub wcale.""

Akumulatory BOSCH GIGAWATT wyposażone są w separatory kopertowe, które poprzez ograniczenie negatywnych konsekwencji erozji masy czynnej wydłużają czas użytkowania urządzenia, a także eliminują niebezpieczeństwo zwarcia między płytami akumulatora. Są one zaopatrzone również w uchwyty, które ułatwiają ichtransport i montaż w pojeździe.
Akumulatory BOSCH GIGAWATT są bezobsługowe (według normy DIN), zalane i gotowe do montażu.

Zastosowana w konstrukcji akumulatorów"" Bosch technologia PowerFrame pozwala w pełni odpowiedzieć na wymagania nowoczesnych samochodów. Uzyskanie kratki o znacznie większej precyzji wykonania oraz owiększej sztywności i odporności mechanicznej oznacza zmniejszenie oporu właściwego kratki, polepszenie przewodności prądu, zwiększenie odporności płyt na korozję, zminimalizowanie zużycia wody z elektrolitu, a co za tym idzie wyeliminowanie konieczności obsługi akumulatora przez użytkownika i wydłużenie okresu użytkowania.

Korzyści wynikające z zastosowania technologii PowerFrame:
""

  •     20% dłuższy okres użytkowania niż akumulatora tradycyjnego
  •     odporność na bardzo niskie temperatury
  •     odporność na częste cykle ładowania i rozładowania
  •     całkowita bezobsługowość - akumulator wystarczy zamontować i można o nim zapomnieć
  •     wyeliminowanie kontaktu użytkownika z elektrolitem - bezpieczeństwo użytkowania
""
W ciągu ostatnich 20 lat średnia temperatura pod maską samochodu wzrosła z 50°C do 100°C. Tylko zastosowanie technologii PowerFrame pozwala na zminimalizowanie skutków przyspieszonej w tak wysokiej temperaturze korozji płyt. Każdy nowy model samochodu pojawiający się na rynku ma coraz większe zapotrzebowanie na energię. Systemy aktywnego bezpieczeństwa jak ABS, ESP, ACC, funkcje komfortu: klimatyzacja, audio, nawigacja, elektryczna regulacja siedzeń, okien, lusterek, czy szyberdachu sprawiły, że obecne zapotrzebowanie samochodu naenergię jest ponad trzykrotnie większe niż w roku 1995. I wraz z pojawianiem się nowych systemów będzie systematycznie wzrastać. Owocem tego jest, że producenci samochodów implementując w nich coraz bardziej skomplikowane układy nie mają innego wyjścia niż stosowanie na wyposażeniu fabrycznym akumulatorów wykorzystujących technologię PowerFrame.
"